piątek, 21 lipca 2017

Witajcie

Szczerze? Nie mam pojęcia czy teraz jeszcze ktoś pisze lub czyta blogi 😝

Mimo tej niepewności postanowiłam jednak tego bloga założyć, aby móc pisać na nim swoje opowiadanie i aby ktoś mógł je przeczytać i być może ocenić. Bo mimo że zaczęłam już 3 różne opowiadania, to każde z nich chowam w zaciszu swojego komputera i nikt ich nigdy na oczy nie widział, a chciałabym jakiejś szczerej opinii na temat moich wypocin.

Na tego bloga mam pomysł na parę różnych opowiadań i jeszcze do końca nie zdecydowałam się, które tu napiszę, ale  pewnie w ciągu następnych paru minut się namyślę 😀

Więc... jeśli jakimś cudem weszliście na tego bloga, a będzie na nim coś więcej niż ten wstęp to czytajcie i śmiało komentujcie, bo jak już pisałam, zależy mi na zdaniu innych.

A więc powodzenia! I dla was i dla mnie 😜

PS: Jeśli już coś tu będzie, to pragnę zaznaczyć, że nie jestem w żaden sposób wykształcona do pisania czegokolwiek prócz rozprawek maturalnych, więc jeśli będą jakieś błędy interpunkcyjne czy składniowe to się nie zdziwcie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rozdział 2

Kiedy znowu odzyskałam świadomość byłam pewna że leże i że wokół mnie jest sporo ludzi. Panowała tutaj względna cisza, jakieś urządzenie p...